Szeretettel várunk!
bibliakör network.hu. és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BIBLIA ÜZENETE vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel várunk!
bibliakör network.hu. és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BIBLIA ÜZENETE vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel várunk!
bibliakör network.hu. és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BIBLIA ÜZENETE vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel várunk!
bibliakör network.hu. és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
BIBLIA ÜZENETE vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tanulj meg jól kommunikálni! Akár az egyházban vagy vezető, akár a munkahelyeden vagy otthon, ahhoz, hogy sikeres munkát végezz, időt kell szánnod arra, hogy egyértelműen kommunikálj a rád bízottakkal.
Gyakorlatilag minden alkalmazott szeretne jobb kommunikációt a feletteseikkel. Sajnos, amikor ezek az alkalmazottak vezető pozícióba kerülnek, elfelejtik, hogy kommunikálniuk kellene a beosztottjaikkal.
Nem így történt Sally Frame Kasaks-szal, aki az Ann Taylor ruházati áruházlánc vezérigazgatója lett. Két dologra helyezett nagy hangsúlyt: a minőségi termékekre és az alkalmazottakkal való több és jobb kommunikációra minden szinten. Egy éven belül 30%-kal nőtt a forgalmuk. Paul Kahn hasonló lépéseket tett, amikor a Safeguard Services igazgatója lett. Az egész vállalati stratégiát megváltoztatta azzal, hogy három dolgot hangsúlyozott:
1) Nyitott ajtók. Az alkalmazottak könnyebben elérhették a vezetőket.
2) Láthatóság. A cégvezető munkaidejének körülbelül 40%-át azzal töltötte, hogy „csak beszélgetett” az emberekkel.
3) Információszolgáltatás napi hírlevelekkel és gyakori nyílt fórummal a munkavállalók számára.
Ez olyan jól működött, hogy a bevételük egy év alatt 13,1%-kal nőtt.
Ha vezető pozícióban vagy, mindig emlékezz azokra a kérdésekre, melyek fontosak a beosztottjaid számára. Miért? Mert bármennyire is nagyszerű a jövőképed, a beosztottjaid együttműködése és elkötelezettsége nélkül soha nem fog teljesülni. Pál, aki nagyszerű kommunikátor volt, ezt írta: „És amit tőlem hallottál sok tanú előtt, azokat add át megbízható embereknek, akik mások tanítására is alkalmasak lesznek.”
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!